Tècnic/a en Tecnologia, Seguretat i Infraestructures

Ruralnostra Província de Castelló

Inscripcions tancades

Estem a la recerca d'un/a Especialista (perfil tècnic/a) en Tecnologia, Seguretat i Infraestructures per unir-se al nostre equip. Aquesta posició exercirà un paper fonamental en la gestió i digitalització de la nostra empresa, garantint el compliment normatiu i proporcionant suport a totes les àrees que s'indiquin. 

Funcions

- Realització de proves de les diferents aplicacions i programes.

- Realitzar les comprovacions necessàries verificant que les aplicacions i programes es documenten adequadament de forma que permetin un control i seguretat interns, sense dependències personals.

- Establir les mesures tècniques i organitzatives necessàries per garantir la protecció i privacitat que han de reunir els fitxers automatitzats, els centres de tractament, els locals, els equips, els sistemes, els programes i les persones que intervinguin en el tractament automatitzat de les dades de caràcter personal subjectes al compliment normatiu.

- Atendre i estructurar les demandes d'informació de l'Organització.

- Impulsar la dotació de l'estructura de suport i tractament electrònic d'informació, que permeti atendre les demandes d'informatització de l'Entitat, sempre que no estiguin cobertes per Rural Serveis Informàtics.

- Promoure la implantació de sistemes i mètodes que permetin assolir la major eficàcia i reduir els costos, realitzant el disseny i anàlisi de les aplicacions informàtiques demanades per les Àrees.

- Proposar polítiques a seguir en matèria de tecnologia informàtica.

- Estudiar, des de la perspectiva funcional i com a suport a l'usuari, el programari de les aplicacions externes que cal adquirir.

- Proposar la compra o arrendament d'equips informàtics i comunicacions, així com el manteniment de les relacions amb proveïdors d'aquesta índole.

- Assegurar la seguretat física i informàtica de les instal·lacions i equips informàtics assegurant el correcte manteniment, i establint els procediments de recuperació i còpies de seguretat en suport apropiat i per a tota l'entitat.

- Dissenyar i mantenir plans de continuïtat de negoci.

- Coordinar les incidències d'avaries dels equips i aplicacions, i fer-ne el seguiment necessari fins que s'hi esmenin totalment.

- Garantir el bon funcionament de les comunicacions de l'entitat i proposes mesures de millora en paral·lel amb l'evolució de la tecnologia en aquest camp.

- Controlar les despeses dins de les competències d'acord als pressupostos aprovats anualment.

- Gestionar l'immobilitzat funcional (taules, cadires, armaris...) de l'Entitat, inclosa la seva conservació.

- Col·laborar per mantenir adequadament els immobles en matèria de seguretat, coparticipant en la definició tècnica dels elements (plànols de disseny d'oficines, assistint físicament a la implantació dels elements de seguretat (càmeres, cablejat...) i col·laborant en la interconnexió a nivell informàtic de les xarxes per permetre la connexió segura amb les empreses de seguretat subcontractades, per a la supervisió contínua i per a la detecció d'alarmes.

- Vigilar la correcta tramitació de la contractació de subministraments, serveis i altres instal·lacions.

- Assegurar que la base de dades de proveïdors estigui actualitzada.

- Proporcionar el millor nivell de servei a Oficines i Serveis Centrals en la dotació i subministrament de recursos materials.

- Gestionar l'obertura de noves oficines, els trasllats i les baixes, així com dirigir i gestionar la reforma de les oficines, supervisant la realització d'obres segons les condicions tècniques i econòmiques del constructor i aprovades al nivell corresponent.

- Gestionar el manteniment i les reparacions de l'immobilitzat a través de les Incidències que els usuaris reportin o de forma proactiva.

- Aconseguir el millor nivell de productivitat i eficàcia en l'ús de materials: documentació, subministraments i arxiu.

- Mantenir una coordinació fluida i permanent amb el Grup (RSI, BCE, DOCALIA i amb les diferents Àrees de l'Entitat.

- Assegurar la governança de la dada a través de la seva recopilació, catalogació i homogeneïtzació, incloent-hi fonts externes, i millorar la seva qualitat, de forma alineada amb les necessitats de l'entitat i evitant sitges d'informació; crear diccionaris de dades corporatives.

- Dissenyar estratègies per a la monetització de la dada identificant noves oportunitats de negoci, podent emprar per a això diverses tècniques com Big Data, màrqueting programàtic, anonimització de dades.

- Ser responsable de l'actualització d'evidències que per assignació han de ser pujades en l'eina Motor de Compliment.

- Gestionar els riscos associats als diferents actius tecnològics, identificant-los i mitigant-los, així com garantir la confidencialitat, integritat i disponibilitat dels actius d'informació.

- Classificar i identificar les zones de seguretat física de l'entitat i establir els criteris per a la seva protecció.

- Gestionar la continuïtat del negoci davant incidents que la posin en risc, realitzant les anàlisis d'impacte i proposant plans de resposta i recuperació.

- Atendre les peticions d'informació i requeriments tramesos per les Unitats de Control (PBC i SAC, Compliment Normatiu i Auditoria Interna), així com implantar els plans d'acció acordats que s'hagin derivat de les incidències identificades en les revisions realitzades per aquestes Unitats.

Requisits

Titulació Superior en Informàtica, Enginyeria o Matemàtiques.

Experiència professional de mínim 2 anys en llocs similars.

Valorable: Formació complementària i específica en temes com Big Data, Business Intelligence, Banca Digital, Seguretat, Experiència de Client, Innovació, Direcció d'Empreses, Gestió d'equips i Lideratge, Disseny d'Aplicacions, Comptabilitat i Anàlisi financera, App.