Tècnic/a en Tecnologia, Seguretat i Infraestructures
Ruralnostra ProvÃncia de Castelló
Inscripcions tancades
Estem a la recerca d'un/a Especialista (perfil tècnic/a) en Tecnologia, Seguretat i Infraestructures per unir-se al nostre equip. Aquesta posició exercirà un paper fonamental en la gestió i digitalització de la nostra empresa, garantint el compliment normatiu i proporcionant suport a totes les à rees que s'indiquin.Â
Funcions
- Realització de proves de les diferents aplicacions i programes.
- Realitzar les comprovacions necessà ries verificant que les aplicacions i programes es documenten adequadament de forma que permetin un control i seguretat interns, sense dependències personals.
- Establir les mesures tècniques i organitzatives necessà ries per garantir la protecció i privacitat que han de reunir els fitxers automatitzats, els centres de tractament, els locals, els equips, els sistemes, els programes i les persones que intervinguin en el tractament automatitzat de les dades de carà cter personal subjectes al compliment normatiu.
- Atendre i estructurar les demandes d'informació de l'Organització.
- Impulsar la dotació de l'estructura de suport i tractament electrònic d'informació, que permeti atendre les demandes d'informatització de l'Entitat, sempre que no estiguin cobertes per Rural Serveis Informà tics.
- Promoure la implantació de sistemes i mètodes que permetin assolir la major eficà cia i reduir els costos, realitzant el disseny i anà lisi de les aplicacions informà tiques demanades per les Àrees.
- Proposar polÃtiques a seguir en matèria de tecnologia informà tica.
- Estudiar, des de la perspectiva funcional i com a suport a l'usuari, el programari de les aplicacions externes que cal adquirir.
- Proposar la compra o arrendament d'equips informà tics i comunicacions, aixà com el manteniment de les relacions amb proveïdors d'aquesta Ãndole.
- Assegurar la seguretat fÃsica i informà tica de les instal·lacions i equips informà tics assegurant el correcte manteniment, i establint els procediments de recuperació i còpies de seguretat en suport apropiat i per a tota l'entitat.
- Dissenyar i mantenir plans de continuïtat de negoci.
- Coordinar les incidències d'avaries dels equips i aplicacions, i fer-ne el seguiment necessari fins que s'hi esmenin totalment.
- Garantir el bon funcionament de les comunicacions de l'entitat i proposes mesures de millora en paral·lel amb l'evolució de la tecnologia en aquest camp.
- Controlar les despeses dins de les competències d'acord als pressupostos aprovats anualment.
- Gestionar l'immobilitzat funcional (taules, cadires, armaris...) de l'Entitat, inclosa la seva conservació.
- Col·laborar per mantenir adequadament els immobles en matèria de seguretat, coparticipant en la definició tècnica dels elements (plà nols de disseny d'oficines, assistint fÃsicament a la implantació dels elements de seguretat (cà meres, cablejat...) i col·laborant en la interconnexió a nivell informà tic de les xarxes per permetre la connexió segura amb les empreses de seguretat subcontractades, per a la supervisió contÃnua i per a la detecció d'alarmes.
- Vigilar la correcta tramitació de la contractació de subministraments, serveis i altres instal·lacions.
- Assegurar que la base de dades de proveïdors estigui actualitzada.
- Proporcionar el millor nivell de servei a Oficines i Serveis Centrals en la dotació i subministrament de recursos materials.
- Gestionar l'obertura de noves oficines, els trasllats i les baixes, aixà com dirigir i gestionar la reforma de les oficines, supervisant la realització d'obres segons les condicions tècniques i econòmiques del constructor i aprovades al nivell corresponent.
- Gestionar el manteniment i les reparacions de l'immobilitzat a través de les Incidències que els usuaris reportin o de forma proactiva.
- Aconseguir el millor nivell de productivitat i eficà cia en l'ús de materials: documentació, subministraments i arxiu.
- Mantenir una coordinació fluida i permanent amb el Grup (RSI, BCE, DOCALIA i amb les diferents Àrees de l'Entitat.
- Assegurar la governança de la dada a través de la seva recopilació, catalogació i homogeneïtzació, incloent-hi fonts externes, i millorar la seva qualitat, de forma alineada amb les necessitats de l'entitat i evitant sitges d'informació; crear diccionaris de dades corporatives.
- Dissenyar estratègies per a la monetització de la dada identificant noves oportunitats de negoci, podent emprar per a això diverses tècniques com Big Data, mà rqueting programà tic, anonimització de dades.
- Ser responsable de l'actualització d'evidències que per assignació han de ser pujades en l'eina Motor de Compliment.
- Gestionar els riscos associats als diferents actius tecnològics, identificant-los i mitigant-los, aixà com garantir la confidencialitat, integritat i disponibilitat dels actius d'informació.
- Classificar i identificar les zones de seguretat fÃsica de l'entitat i establir els criteris per a la seva protecció.
- Gestionar la continuïtat del negoci davant incidents que la posin en risc, realitzant les anà lisis d'impacte i proposant plans de resposta i recuperació.
- Atendre les peticions d'informació i requeriments tramesos per les Unitats de Control (PBC i SAC, Compliment Normatiu i Auditoria Interna), aixà com implantar els plans d'acció acordats que s'hagin derivat de les incidències identificades en les revisions realitzades per aquestes Unitats.
Requisits
Titulació Superior en Informà tica, Enginyeria o Matemà tiques.
Experiència professional de mÃnim 2 anys en llocs similars.
Valorable: Formació complementà ria i especÃfica en temes com Big Data, Business Intelligence, Banca Digital, Seguretat, Experiència de Client, Innovació, Direcció d'Empreses, Gestió d'equips i Lideratge, Disseny d'Aplicacions, Comptabilitat i Anà lisi financera, App.